ترندهای دنیا

اشتراک گذاری اطلاعات گوشی با کامپیوتر وایرلس

برای اشتراک گذاری آسان‌‌تر عکس‌ها در هر کجا و هر طور که می‌خواهید، و همچنین حذف نیاز به کابل و آداپتور یا ورود به حساب کاربری، راه‌حلی را در نظر بگیرید که از اتصال بی‌سیم استفاده می‌کند.

راهکار Intel® Unison™

راهکار Intel® Unison™ یک برنامه کاربردی است که می‌توانید از آن برای انتقال عکس یا ویدیو بین گوشی و رایانه شخصی ویندوزی خود استفاده کنید. آیا آیفون، آیپد و رایانه شخصی دارید؟ یا شاید یک گوشی اندرویدی و یک رایانه شخصی؟ مشکلی نیست.

برنامه Intel® Unison™ از قابلیت‌های انتقال عکس و ویدیو به صورت بی‌سیم، رمزگذاری‌شده در هر سه سیستم‌عامل پشتیبانی می‌کند و تجربه‌ای منسجم و یکپارچه را در سراسر گوشی و رایانه شخصی شما ارائه می‌دهد. ¹علاوه بر این، کاربران نرم‌افزار Intel® Unison™ از سال‌ها کار اینتل و همکاری با صنعت در زمینه اتصال بی‌سیم بهره‌مند می‌شوند، که به ارائه‌ی دسترسی روان‌تر کمک می‌کند.

راه‌اندازی اولیه و یک‌باره‌ی راهکار Intel® Unison™

برای شروع کار با نرم‌افزار Intel® Unison™:

  • برنامه Intel® Unison™ را روی رایانه شخصی خود دانلود و نصب کنید. برای دانلود به لینک مایکروسافت استور ورود کنید .برخی از رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز، مانند لپ‌تاپ‌های Intel® Evo™ با پردازنده‌های Intel® Core™ Ultra یا پردازنده‌های نسل ۱۳ و جدیدتر Intel® Core™، با برنامه Intel® Unison™ به‌صورت پیش‌فرض نصب شده‌اند. ²اگر نرم‌افزار Intel® Unison™ را روی رایانه شخصی خود دارید، می‌توانید این مرحله را رد کنید.
  • برنامه را روی رایانه شخصی خود باز کنید و روی «افزودن گوشی» کلیک کنید. اکنون صفحه‌ای با یک کد QR و دکمه‌ای برای دانلود برنامه Intel® Unison™ روی گوشی خود خواهید دید.

پیش نیازهای استفاده از Intel Unison با اندروید/آی او اس و ویندوز

  1. برای استفاده از Intel Unison، باید حتما از سیستم عامل ویندوز ۱۱ روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود استفاده کنید. در حال حاضر این برنامه از ویندوز ۱۰ یا سیستم‌های عامل قدیمی‌تر پشتیبانی نمی‌کند.
  2. کامپیوتر شما باید به آخرین بروزرسانی ویندوز ۱۱ نسخه ۲۲H2 (شماره ساخت ۲۲۶۲۱٫۰ یا بالاتر) مجهز باشد. اگر همچنان از نسخه قدیمی‌تر ۲۱H2 استفاده می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به راهنمای مرتبط، کامپیوتر خود را به آخرین نسخه پایدار ۲۲H2 بروزرسانی کنید.
  3. طبق گفته‌ی اینتل، در حال حاضر Unison فقط روی لپ‌تاپ‌های مجهز به فناوری Evo و پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل اجرا می‌شود. با این حال، ما در این راهنما برنامه Intel Unison را روی یک لپ‌تاپ غیر Evo با پردازنده‌ی نسل هشتم اینتل نصب کردیم و بدون هیچ مشکلی کار کرد. مطمئن هستم که این برنامه روی لپ‌تاپ‌های مبتنی بر AMD و ARM با سیستم عامل ویندوز ۱۱ نیز اجرا خواهد شد.(منبع BEBBOM.COM)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها